Kilka słów o naszym serwisie konsol w Krakowie…

Serwis Konsol ABCLAP to doświadczona ekipa z wieloletnim stażem w zakresie napraw konsol nowszej generacji z wypracowanym “Know How” z setkami naprawionych konsol Playstation, Xbox, Nintendo Switch czy padów DualShock i DualSense. Poznaliśmy tajemnice współczesnej elektroniki i wypracowaliśmy poprawki, które sprawiają – że Wasze konsole otrzymują drugie życie. Jesteśmy świadomi tego, że pełniąc nasze obowiązki przyczyniamy się do poprawy naszego wspólnego środowiska. Ponad 50mln ton rocznie elektrośmieci trafia na wysypisko, nie bez powodu elektronika odmawia posłuszeństwa tuż po gwarancji – my znamy tą tajemnicę i wiemy co zrobić aby sprzęt dostał nowe życie.

Nasza historia sięga 2011 roku jednak oficjalnie od 2021 roku jesteśmy dla Was pod nazwą ABCLAP. Minęło 13 lat wielkich rewolucji w świecie technologicznym, miniaturyzacji elektroniki, tworzenia się inteligencji AI, to był czas pełen refleksji i przemyśleń nad tym jak możemy poprawić świat a tym samym pomóc Wam.

Nasza serwisowa galeria 🙂 po więcej zapraszamy na nasz Facebook

Naprawa konsoli w kilku prostych krokach

Jeśli szukasz sprawdzonego, dobrego serwisu z doświadczeniem który na naprawę udzielni rzetelnej 12 miesięcznej gwarancji, to przyjdź do Nas.

  1. Po dostarczeniu konsoli otrzymasz od Nas protokół RMA z przyjęcia serwisowego, na którym będą zapisane wszystkie podane przez ciebie usterki jak również unikalny kod do śledzenia zlecenia naprawy przez stronę internetową dodatkowo otrzymasz od Nas wiadomość powitalną z numerem RMA drogą sms w razie zagubienia kartki 🙂
  2. Po przyjęciu sprzęt trafia to kolejki serwisowej skąd realizowane są naprawy, jeśli zależy Ci na błyskawicznej bardzo szybkiej naprawie w ofercie mamy usługę VIP.
  3. Po zdiagnozowaniu konsoli przesyłamy za pośrednictwem wiadomości SMS informację o kosztach naprawy, możesz zaakceptować ją online lub kontaktując się z nami telefonicznie.
  4. Gdy już wszystko ustaliliśmy, przystępujemy do naprawy konsoli oraz jej późniejszych testów.
  5. Koniec naprawy – Otrzymasz od Nas wiadomość informującą o tym, że konsola jest gotowa do odbioru lub przygotowana do wysyłki powrotnej.
  6. Do każdej naprawy wystawiamy paragon fiskalny wraz z wydrukowaną kartą gwarancyjną a na życzenie w przypadku firm wystawiamy pełną fakturę 23%.
  7. Od tej pory możesz się cieszyć sprawną konsolą z gwarancją na usługę jaką wykonaliśmy 🙂